Regulamin rezerwacji i płatności za squash
- § 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady rezerwacji oraz dokonywania płatności za korzystanie z kortów do squasha udostępnianych przez Miejskie Centrum Sportu Sp. z o.o., z siedzibą w Ząbkach, ul. Słowackiego 23, NIP: 1251620901, REGON: 146658947, zwanego dalej „Organizatorem”.
- Rezerwacji można dokonać wyłącznie za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej Organizatora.
- Dokonanie rezerwacji wymaga podania imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail, a także danych karty płatniczej. Podanie tych danych jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO).
- § 2 Rezerwacja i preautoryzacja środków
- Rezerwacja kortu następuje po wybraniu terminu oraz wprowadzeniu wymaganych danych osobowych.
- W celu finalizacji rezerwacji wymagane jest podanie danych karty płatniczej. Na tym etapie środki nie są pobierane z konta – system dokonuje jedynie preautoryzacji, tj. tymczasowego zabezpieczenia środków.
- Płatność właściwa następuje w dniu realizacji rezerwacji, z uwzględnieniem przysługujących zniżek (np. karta mieszkańca, karty partnerskie). Opłat można dokonywać kartą płatniczą lub gotówką w kasie pływalni. Po dokonaniu płatności w kasie system automatycznie zwalnia wcześniej zablokowane środki na karcie.
- Po dokonaniu rezerwacji klient otrzymuje na podany adres e-mail potwierdzenie rezerwacji wraz z linkiem umożliwiającym jej anulowanie.
- § 3 Anulowanie i zmiana terminu rezerwacji
- Na 48 godzin przed planowaną rezerwacją klient otrzymuje przypomnienie drogą mailową, zawierające również aktywny link do anulowania.
- Anulowanie rezerwacji możliwe jest nie później niż 24 godziny przed jej planowaną realizacją. Po upływie tego terminu link anulacyjny staje się nieaktywny.
- Zmiana terminu rezerwacji możliwa jest wyłącznie telefonicznie, pod numerem 691 770 101, najpóźniej na 24 godziny przed pierwotnym terminem.
- § 4 Płatność i nieobecność klienta
- W przypadku nieodwołania lub nieprzeniesienia rezerwacji w wymaganym terminie, dzień po planowanej rezerwacji z konta klienta pobierana jest pełna opłata zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Rezerwację należy odebrać w kasach pływalni (parter), nie później niż 5–10 minut przed rozpoczęciem zarezerwowanego czasu.
- W przypadku spóźnienia klienta, konieczne jest uiszczenie opłaty za całość zarezerwowanego czasu. O tym fakcie należy również poinformować telefonicznie pracowników recepcji.
- Podczas odbioru rezerwacji w kasach pływalni nie ma możliwości jej modyfikacji – obowiązuje opłata za cały, uprzednio zarezerwowany czas. Opłatę należy uiścić w kasie pływalni – wówczas możliwe jest uwzględnienie przysługujących zniżek. W przypadku braku płatności na miejscu, pełna kwota zostanie automatycznie pobrana z karty płatniczej następnego dnia po planowym terminie rezerwacji.
- § 5 Bezpieczeństwo transakcji
- Transakcje online realizowane są za pośrednictwem systemu PayTel – certyfikowanej bramki płatniczej zapewniającej bezpieczeństwo zgodnie z obowiązującymi standardami (np. PCI DSS).
- Organizator nie przechowuje ani nie ma dostępu do danych kart płatniczych użytkowników.
- § 6 Reklamacje i zwroty
- Zwroty środków możliwe są wyłącznie w przypadku odwołania rezerwacji z winy Organizatora.
- Reklamacje dotyczące płatności można zgłaszać drogą mailową na adres: monika.marcinkiewicz@mcszabki.pl. Będą one rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych.
- § 7 Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.